Frågor & Svar
Vanliga frågor (FAQ)
-
Hur kan jag kontakta Novaq™?
Du kan nå oss via mejl på kundtjanst@novaq.se. Vårt kundserviceteam finns här för att hjälpa dig med alla dina frågor och ärenden! -
Skickar ni till hela världen?
Nej, vi skickar för närvarande endast inom Sverige. -
Varifrån skickas era beställningar?
Våra beställningar skickas från vårt lager i Kina. -
Kan jag ändra eller avbryta min beställning?
Vi behandlar beställningar så snabbt som möjligt, därför måste ändringar eller avbokningar begäras inom 12 timmar efter att du har lagt din beställning. Efter denna tidsperiod kan vi inte ändra eller avbryta beställningen. Om så önskas kan du returnera din produkt för en fullständig återbetalning när du har mottagit den. -
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar följande betalningsmetoder:- Alla större kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX)
- PayPal
-
När behandlas min beställning?
Beställningar behandlas och skickas från vårt lager. Under högsäsong, semestrar och kampanjer kan viss fördröjning förekomma. Normalt behandlas beställningar inom 1–3 arbetsdagar och skickas nästa dag efter behandlingen. -
Hur lång tid tar det att få min beställning?
På grund av hög efterfrågan kan leveranstiden vara mellan 1–2 veckor. -
Vad händer om jag inte får min beställning?
Om din beställning inte har anlänt inom 30 dagar från leveransdatumet, är du berättigad till en full återbetalning. Kontakta vårt supportteam så hjälper vi dig att spåra din beställning. -
Kommer jag att behöva betala tull och skatter?
Priserna på vår webbplats är exklusive skatter och tullavgifter. Beroende på ditt lokala tullkontor kan du behöva betala dessa avgifter när paketet anländer. Observera att:- Betalning av tull och skatter är kundens ansvar.
- Vi täcker inte dessa avgifter.
För ytterligare information, kontakta ditt lokala tullkontor.
-
Hur returnerar jag en produkt?
Om du vill returnera en produkt, vänligen kontakta oss via kundtjanst@novaq.se för vidare instruktioner. -
Vad gör jag om produkten jag fick är defekt, felaktig eller skadad?
Om du har fått en defekt, felaktig eller skadad produkt, vänligen kontakta oss snarast med följande information:- Ditt beställningsnummer
- Fotografier på den aktuella produkten
- En kort beskrivning av problemet
Vi kommer att göra vårt yttersta för att lösa ditt ärende så snabbt som möjligt.